Peter 26

správyPoslať správu

Navštívil/a som 0 krajín 0 miest 0 objektov

Ahojte,píšem naše postrehy z cesty do Grécka a späť:-)).Vyrážali sme podobne ako Jánoš 21.7. cca o 7-mej ráno z PO smer Chalkidiki.Cesta cez Maďarsko úplne v pohode,vrátene obchvatu Budapešti,na Jánošovu radu,sme zvolili prechod Bački Vinogrady,bolo to dobré rozhodnutie,prišli sme tam cca 12.30 a pred nami boli štyri autá...Belehrad na parádu centrom,bez prerušenia , ubytko v Leskovaci hotel Gros,môžem odporúčať bolo fajn.Na druhý deň  sme ostatné hranice absolvovali max. do 30 min,mýtnice  do pár minút,všade sme platili kartou...podľa mňa to zabralo len pár sekúnd navyše oproti hotovosti a po prepočte aj trošku lacnejšie...napr. srbská mýtnica 5 euro, z účtu odpísaných 4.75 euro.Pobyt v dedinke Kalamitsi bol úplne v pohode,kľudné prostredie,pláž piesočnatá,more čisté,ak sme chceli trochu "vzruchu" zašli sme do Sarti:-)).Cesta naspäť odštartovala včera...t.j. 2.8. okolo 12-tej odchod z ubytka,doobedu ešte záverečné kúpanie:-)).Hranica GR - Macedónsko riadny chaos...autá sa obiehali z pruhu do pruhu,využíval sa max. aj pruh pre busy,čo sa nepáčilo autobusárom...strávili sme tam asi 45 min, kým sme prešli Grécku stranu...Macedónska už bola trošku lepšia,asi tak 20 min...ubytovanie sme mali v Niši,no kým sme tam došli ešte nás pri Leskovaci chytila búrka,akú som doteraz ešte počas cesty autom nezažil...okrem prudkého lejaku aj silný vietor, my 9-miestne Scudo...báli sme sa či nás to nevyvráti...nejako sme to prešli a pri mýtnici Leskovac stratili ďalších 40 min. počas tej búrky asi mýtnica nefungovala,tak sa to tam nakopilo...takže na ubytko sme došli až večer...z prehliadky NIšu už nič nebolo,čo je škoda vraj je tam pekne...dnes ráno odchod okolo ôsmej z Nišu,cesta cez Srbsko v pohode...ráno keď som pozeral prechody Horgoš 2 hod. Bački a Tompa 0,5 hod, tak sme skúsili znovu Bački Vinogrady...dnes tam bol dosť nátresk...po príchode cca 12.30 sme boli cca 80-te auto v poradí a išiel iba jeden pruh,takže sa to veľmi nehýbalo...boli sme tam cca 2,5 hod, kontrolovali Maďari aj cigarety,alkohol a pod...po prechode som pozrel ako sú na tom ostatné prechody,Tompa ukazovalo tiež 2,5 hod. a Horgoš 4 hod. ...takže cesta domov v sobotu  cez deň nič moc....ešte na spestrenie v okolí Budapešti búrka,ale oproti tej v Srbsku...slabý odvar:-)).Okolo 9-tej  večer sme boli doma,samozrejme boli aj prestávky a obed pri jednej benzínke v HU,varia tam dobre,porcie veľké...no nazapamätal som si kde to bolo...Inak tiež som chcel napísať z GR,no vypisovalo mi to isté čo Jánošovi...Snáď tieto info pomôžu aj niekomu ďalšiemu.... čítať ďalej