téma: Cestovatelia, predstavme sa! :)

Pridať odpoveď
MarkoRuman
03:00, 12. 03. 2017

Táto téma bude slúžiť na krátke predstavenie sa cestovateľov. Bude fajn ak o sebe napíšete kto ste, čo robíte, čo všetko ste už precestovali, kam by ste sa radi pozreli, prípadne odprezentujte aj svoj cestovateľský blog alebo profil na instagrame ak máte :)

Začnem ja... Volám sa Marko, mám 24 rokov a som zakladateľom portálu a šéfom tímu SomTurista.sk. Okrem toho študujem Matematické inžinierstvo a tento portál je aktuálne mojím najväčším koníčkom a verím, že aj s pomocou vás sa podarí ho premeniť v pekné miesto pre všetkých cestovateľov nie len na Slovensku :)

Čo sa týka cestovania, uprednostňujem poznávanie nad relaxom, a to či už prírody alebo miest. Najbližšie sa chystám s priateľou pravdepodobne do Ríma, ktorý by sme chceli spoznať takmer celý, tak potom určite sem pridám fotky a spíšem čo sme videli, čo sa oplatí a podobne :) Krajiny a miesta, ktoré som videl môžete nájst na mojej cestovateľskej mape.

Toť odo mňa zatiaľ všetko, budem rád ak sa pridáte a vytvoríme spolu komunitu fajn ľudí :)


MravecSK
01:56, 16. 03. 2017

Skusim ako druhy, uz to vlakno pozorujem par dni.... :)

Volam sa Jaro, cestujeme s manzelkou a rovnako preferujeme poznavacie dovolenky. Kazdy rok travime mesiac v Izraeli, ako vidno aj v historii pridanych "tem" a albumoch, plus nejake nejake kratsie vylety v priebehu roka.  

Presli sme hlavne europu, napriklad sever a stred Norska, Svedsko, Gran Canaria, Francuzsko, Spanielsko, resp. Catalaniu a dalsie. Z Azie zatial len Jordansko a Izrael, ktory mame precestovany viac nez slusne a urcite nasa top destinacia... :) Z Afriky to bola zatial Lybia (davno :) ) a Maroko.

Nevyuzivame cestovky a priamo v destinacii, pokial nejde o city break, prenajimame auta a snazime sa za pobyt pokryt maximum, takze z dovolenky si ideme obcas do prace oddychnut :D